Rješavanje mogućeg problema s programom Acrobat/Reader i FileOpen Client u novom izdanju Windows 11 verzija 24H2

Izdavatelj programskog rješenja FileOpen je na osnovu povratnih informacija od korisnika utvrdio da postoji problem s  programom Acrobat/Reader i FileOpen Client u novom izdanju Windows 11 verzija 24H2 (verzija je dostupna od početka listopada 2024.godine).

Problem se očituje tako što se Acrobat/Reader ne pokreće nakon procesa ažuriranja Windowsa na verziju 24H2.

Prema mišljenju stručnjaka iz FileOpen-a izgleda da je Microsoft napravio izmjene koje utječu na Adobe-ovu implementaciju.

Adobe Engineering analizira spomenuti problem te se očekuje da će Adobe taj problem uspjeti popraviti putem vlastitog programa za ažuriranje.

FileOpen će u skladu s Adobe-ovim popravkom prema potrebi pristupiti izradi nove verzije FileOpen klijenta.

Za navedeni problem FileOpen je ponudio privremeno, zaobilazno rješenje.

Potrebno je postaviti Acrobat/Reader za rad u načinu kompatibilnosti s Windows 8.

Učinite to desnim klikom na ikonu pokretanja za Acrobat/Reader i odabirom Svojstva> Kompatibilnost> Način kompatibilnosti> Pokreni ovaj program u načinu kompatibilnosti za: Windows 8.

Ovo rješenje smatra se najjednostavnijim za primjenu kod pojedinačnih krajnjih korisnika, a moguće ga je implementirati i za sve korisnike u lokalnom poslovnom okruženju.

Očekujemo da će izdavači programskih rješenja što prije uspjeti isporučiti službeni popravak za navedeni problem.

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.