Rješavanje mogućeg problema s programom Acrobat/Reader i FileOpen Client u novom izdanju Windows 11 verzija 24H2
Izdavatelj programskog rješenja FileOpen je na osnovu povratnih informacija od korisnika utvrdio da postoji problem s programom Acrobat/Reader i FileOpen Client u novom izdanju Windows 11 verzija 24H2 (verzija je dostupna od početka listopada 2024.godine).
Problem se očituje tako što se Acrobat/Reader ne pokreće nakon procesa ažuriranja Windowsa na verziju 24H2.
Prema mišljenju stručnjaka iz FileOpen-a izgleda da je Microsoft napravio izmjene koje utječu na Adobe-ovu implementaciju.
Adobe Engineering analizira spomenuti problem te se očekuje da će Adobe taj problem uspjeti popraviti putem vlastitog programa za ažuriranje.
FileOpen će u skladu s Adobe-ovim popravkom prema potrebi pristupiti izradi nove verzije FileOpen klijenta.
Za navedeni problem FileOpen je ponudio privremeno, zaobilazno rješenje.
Potrebno je postaviti Acrobat/Reader za rad u načinu kompatibilnosti s Windows 8.
Učinite to desnim klikom na ikonu pokretanja za Acrobat/Reader i odabirom Svojstva> Kompatibilnost> Način kompatibilnosti> Pokreni ovaj program u načinu kompatibilnosti za: Windows 8.
Ovo rješenje smatra se najjednostavnijim za primjenu kod pojedinačnih krajnjih korisnika, a moguće ga je implementirati i za sve korisnike u lokalnom poslovnom okruženju.
Očekujemo da će izdavači programskih rješenja što prije uspjeti isporučiti službeni popravak za navedeni problem.