Hrvatski normativni dokument

HRN ISO 10001:2009

Upravljanje kvalitetom -- Zadovoljstvo kupca -- Smjernice za kodeks ponašanja za organizacije (ISO 10001:2007)

Oznaka: HRN ISO 10001:2009
Naslov (HR): Upravljanje kvalitetom -- Zadovoljstvo kupca -- Smjernice za kodeks ponašanja za organizacije (ISO 10001:2007)
Naslov (EN): Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for codes of conduct for organizations (ISO 10001:2007)
Izdanje: 1
ICS: 03.120.10 Upravljanje kvalitetom i osiguravanje kvalitete
Tehnički odbor/pododbor: TO 574, Sustavi upravljanja kvalitetom, rizicima, vrijednostima i inovacijama
Oznaka faze: 95.99 - povlačenje HRN
Glasilo (rasprava): HZN Glasilo 3/2009 ()
Glasilo (objava): HZN Glasilo 4/2009 ()
Glasilo (povlačenje): 9/2018 ()
Način prihvaćanja: pr - prihvaćanje strane norme u izvorniku
Cijena #1: Cijena: 32,00 € | Jezik: en | Cjenovni razred: E | Broj stranica: 19
Izvornik: ISO 10001:2007

Obrazac za naručivanje normativnih dokumenata i/ili publikacija (obrazac ob.025-2):

PREUZMITE (DOC)   PREUZMITE (PDF) 

Prijava korisnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.